Cum cumperi ?

Piese de schimb si Service 48H
 

PRIMUL MAGAZIN ONLINE DEDICAT EXCLUSIV SERVICE-ULUI PENTRU SCULE SI UTILAJE DIN ROMANIA

 
 Informatii privind disponibilitatea
Inainte de a va lansa comanda, verificati disponibilitatea produsului, chiar in pagina de prezentare a acestuia. Informarile sunt: "la comanda", "in stoc", 1-2 zile, 3-5 zile, 2-3 zile sau "indisponibil". In oricare situatie, Service Shop va depune toate eforturile pentru a va onora comanda, comunicandu-va rezultatul in cel mai scurt timp posibil. Preluarea comenzilor se face in fiecare zi lucratoare, conform programului mentionat pe site la contact. In mod exceptional, Service Shop poate prelua comenzi in zilele de sarbatoare sau in cazul extinderii programului de lucru, acesta fiind comunicat in pagina de contact. In cazul comenzilor plasate in afara programului de lucru, acestea vor fi preluate in urmatoarea zi sau in prima zi lucratoare.
 
 Alegerea produsului
Puteti accesa categoria de interes din bara verticala (meniul) din stanga. Meniul din stanga va va permite accesarea unui set de filtre care au ca scop orientarea cat mai exacta catre produsul dorit. Cu ajutorul filtrelor, puteti face selectii dupa criterii precum: marca, pret, caracteristici etc, restrangand produsele prezentate, in functie de numarul de optiuni bifate de catre dvs. Cu un singur clic pe poza sau pe denumire intrati in descrierea detaliata a produsului.
 
 Adauga in cos
Verificati informatia prezentata impreuna cu facilitatile/serviciile disponibile pentru produsul selectat apoi apasati butonul "Adauga in cos" pentru a merge mai departe. Puteti adauga si alte produse in comanda dvs, apasand butonul "Continua cumparaturile". Puteti adauga sau scadea numarul produselor existente in comanda schimband direct cantitatea. Actualizarea cantitatii se va face apasand butonul "Actualizeaza cos". Produsul poate fi sters,butonul de stergere aflandu-se  in partea dreapta produsului pe coloana "Sterge". O ultima verificare inainte de a lansa comanda, apoi click pe butonul "Trimite comanda".
 
 Completeaza date cont
Se completeaza campurile din "Inregistrare cont" cu descrierile obligatorii: Prenume, Nume , Numar telefon, Adresa, Mail, Parola, Confirmarea parolei, Cod de siguranta, etc si optional se bifeaza casuta pentru newsletter. Dupa completarea datelor, apasati butonul "Inregistrare Cont" si mergeti mai departe pentru lansarea comenzii.
 
 Lanseaza comanda
Inainte de a finaliza comanda, alegeti modalitatea de plata si livrare dorita. Dupa lansarea comenzii, veti primi un email de confirmare, prin care se confirma inregistrarea in sistem a comenzii dvs. Un reprezentant de vanzari Service Shop va va contacta telefonic sau prin e-mail in cel mai scurt timp pentru stabilirea detaliilor legate de disponibilitatea produselor precum si data livrarii.
 
 Derularea livrari comenzii
Livrarea comenzii - produsul dvs va intra in procesul de livrare, imediat dupa finalizarea confirmarii platii comenzii. Durata livrarii va fi intre 24 si 48 ore, in functie de distanta si ora la care a fost primita confirmarea.
 
 Durata livrarii
Estimarea noastra privind livrarea, se bazeaza pe cativa factori foarte importanti si anume: intervalul orar la care a fost plasata comanda, disponibilitatea produselor comandate, interdependenta produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile) si distanta de livrare.
 
 
 Modalitati de plata a comenzii :
 
Ordin de Plata / Transfer Bancar
- In cazul in care plata se face prin ordin de plata sau virament, termenul de livrare se considera de la data confirmarii platii de catre Banca Transilvania.
- Pentru operativitate va rugam sa sunati nr. 031.1004422  sau sa trimiteti un email la plati@evostore.ro cu o copie cu din care sa rezulte confirmarea platii (ordinul de plata).
- In cazurile speciale, in care produsele comandate nu se afla pe stoc, veti fi contactat pentru a vi se confirma termenul de livrare.
 
Plata la ridicarea comenzii de la sediul EvoStore Srl (Numerar)
- In cazul in care doriti sa ridicati produsul de la sediul nostru (Str. Mihail Sebastian, nr. 88, sector 5, Bucuresti) puteti achita contravaloarea comenzii in numerar odata cu emiterea facturii fiscale.
- Avand in vedere prevederile legislatiei din Romania, platile efectuate de persoanele juridice cu valoare mai mare de 5000 Lei se pot face doar cu ordin de plata.
 
Card de Debit sau Credit
- Incepand cu 06.2015 in magazinele EVOSTORE aveti posibilitatea sa achitati cu cardul MasterCard si Visa, comisionul tranzactiei este 0 (ZERO).
 
Plati in Rate
- Incepand cu 06.2015 in magazinele EVOSTORE aveti posibilitatea sa achizitionati in 3 RATE produsele noastre prin programul Star Card oferit de Banca Transilvania.
 
Plati Online
- Acest serviciu este indisponibil momentan.
 
PIESE DE SCHIMB & SERVICE 48H © 2006 - 2024 | CUI: RO19123284 / Reg.Com.: J40/16756/2006 | EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA este operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP, sub numarul 27926 | ANPC
EVOSTORE ROMANIA EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA
OFERTE SPECIALE
2HELPU.RO
SERVICE SHOP INSTAGRAM
SERVICE SHOP FACEBOOK
SERVICE SHOP YOUTUBE
ADRESE SERVICE EVOSTORE
0744.697694