CONTRACT SERVICE

CONTRACT SERVICE SHOP
     
 

CONTRACT SERVICE PENTRU SCULE ELECTRICE SI MOTOUNELTE

   
   
   
  EVOSTORE SRL detine un ateliere de service profesional in cadrul carora se desfasoara activitati complexe de intretinere si reparatii pentru toate sculele, echipamentele si utilajele aflate in perioada de GARANTIE respectiv POST GARANTIE pentru toate marcile comercializate:
   
Service BOSCH Service MAKITA Service STIHL Service HIKOKI Service METABO Service DEWALT
  Service ROTHENBERGER Service RURIS Service METABO Service DREMEL
           
  EVOSTORE SERVICE ofera sprijin MAGAZINELOR ONLINE care nu detin un service fizic pentru podusele IN GARANTIE si POST GARANTIE pentru marcile pe care noi le comercializam. Pentu mai multe detalii ne puteti contacta la 031.1004422 / service@evostore.ro sau adresa: Str. Mihail Sebastian, nr. 88, sector 5, Bucuresti.
   
  EVOSTORE SERVICE are peste 12 ANI EXPERIENTA si este dedicat sculelor si motouneltelor.
  Alaturi de noi afacerea ta ONLINE este pusa la adapost !!!
   
   
   
   ACTE NECESARE CONTRACT SERVICE
  - Act de identitate administrator (copie) si numar de telefon (sau imputernicire firma delegat cu copie buletin).
  - Certificat de inregistrare firma (copie).
  - Banca si cont firma.
   
   CONDITII CONTRACT SERVICE
  CONTRACT SERVICE STANDARD
  - Ridicarea sculelor si utilajelor in maxim 30 zile (dupa aceasta perioada se percepe taxa de depozitare).
   
  CONTRACT SERVICE PREMIUM
  - Contract service standard minim un an.
  - Fara incidente de plata.
   
   TAXA DE DEPOZITARE SCULE SI UTILAJE
  SCULELE ELECTRICE trebuie ridicate de la service in termen de 30 zile dupa finalizarea reparatiei sau refuzul reparatiei.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor REPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 40 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor NEREPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 20 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  UTILAJE MOTORIZATE trebuie ridicate de la service in termen de 30 zile dupa finalizarea reparatiei sau refuzul reparatiei.
  - In cazul intarziierilor ridicari utilajelor REPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 80 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  - In cazul intarziierilor ridicari utilajelor NEREPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 50 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
  IMPORTANT:  Dupa 90 zile de la ACCEPTUL/REFUZUL reparatiei, produsele neridicate vor fi considerate abandonate si se vor casa.
   
   BENEFICII CONTRACT STANDARD
  - PRIORITATE SERVICE
  - Discount manopera service: 20%
  - Discount piese de schimb din magazin: 10%
   
   BENEFICII CONTRACT PREMIUM
  - PRIORITATE SERVICE
  - Discount manopera service: 20%
  - Discount piese de schimb din magazin: 10%
  - Plata facturilor la termen. (pana la 30 Zile / sau pentru clienti vechi cu rulaj service pana la 60 zile).
  - Stabilirea unei limite de credit. (Aceasta limita este in functie de activitatea cu service-ul nostru).
   
   DOWNLOAD CONTRACT
  Download (pdf)  |  Contract Service Standard
  Download (pdf)  |  Contract Service Premium
  Download (pdf)  |  Contract Mentenanta Service
  Download (pdf)  |  Contract Inchirieri Service
   
   CONTACT SERVICE
  Telefon Mob.: 031.1004422 / 0725.697694 / 0744.697694
  Email SERVICE : service@evostore.ro
  Adresa: Str. Mihail Sebastian, 88, Bucuresti
   
PIESE DE SCHIMB & SERVICE 48H © 2006 - 2022 | CUI: RO19123284 / Reg.Com.: J40/16756/2006 | EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA este operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP, sub numarul 27926 | ANPC
EVOSTORE ROMANIA EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA
OFERTE SPECIALE
2HELPU.RO
SERVICE SHOP INSTAGRAM
SERVICE SHOP FACEBOOK
SERVICE SHOP YOUTUBE
ADRESE SERVICE EVOSTORE
0744.697694